niedziela, 16 września 2012

Róż z BOURJOIS

Jak pewnie zauważyliście dziś powiem kilka słów na temat moich spostrzeżeń co do różu z firmy BOURJOIS .  Ja miałam w odcieniu 95 ROSE DE JASPE .


Tak on wygląda ma w sobie drobinki Pastel Joues . Producent obiecuje że twarz nam się wygładzi i odświeży . No ja mam ten róż prawie od roku i powiem wam że nie zauważyłam aby on mi wygładzał w jakiś sposób moją twarz . Opakowanie tego produktu jest wygodne gdyż róż odstaję od pojemnika a nie jest w niego wprasowany . Bardzo delikatny odcień ledwie widoczny na ręce , aplikacja pędzelkiem jak najbardziej polecam acz kolwiek nie polecam aplikacji go tym pędzelkiem który jest dołączony do niego gdyż zrobimy sobie na twarzy dwie duże plamy a nie dobrze rozprowadzimy ten róż . 
Jak już powiedziałam używam tego różu od roku dzień w dzień i jego z użycie jest bardzo małe a więc jest bardzo wydajnym produktem . 

Cena jego wynosi jakieś 42 złote ; )

Jeśli chcecie wiedzieć coś jeszcze to zostawiajcie komentarze albo pytajcie na pocztę mój email to : arinasa20@interia.pl ; )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz