niedziela, 30 grudnia 2012

Moje denkowe perfumy :)


Dzisiaj pokaże wam moje perfumy . Powiem wam jakie ja mam o nich zdanie i czy kupie ponownie czy jednak poszukam czegoś innego ;)


  1.  Moara Shira - Springtime Flowers .  



Szukałam składu niestety nigdzie w Internecie nie mogłam go znaleźć ale z tego co ja wyczuwam jest to bardzo kwiatowy zapach z nutka piżma .

Cena  : ok.34 euro.

Ja ten produkt kupiłam w Holandii niestety on chyba nie jest dostępny w Polsce .

Pojemność 40 ml.

Kupie ponowienie : możliwe że tak , aczkolwiek chętnie poszukam zamiennika ;)

Zapach sam w sobie nie jest zły raczej an wieczór aczkolwiek na jakieś spotkanie można użyć i na dzień . Do szkoły jednak nie bo można podusić kolegów i koleżanki ;)


2.  Avon - Pur Blanca blush 


Nuty zapachowe: 
nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz 
nuta serca: bez, róża, lilia wodna 
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe 

cena : 62 złote w stałej cenie . Ja kupiłam go w promocji za jakieś 30 złotych.

Zapach jest bardzo przyjemny , subtelny można powiedzieć że trochę romantyczny . Orzeźwiający mocno kwiatowy . Nie jest słodki co dla tego produktu to wielki plus ;)
Spodobał mi się od razu gdy po raz pierwszy go powąchałam można rzecz miłość od pierwszego powąchanie . Zużyłam ponad pół opakowania . Bardzo trwały czuć go przez prawie cały dzień na ciele czy ubraniu.

Teraz jestem już przy końcu i muszę wam powiedzieć że nie wiem czy to przyzwyczajenie ale nie czuje go już w ogóle na swoim ciele . Mogę powiedzieć że podoba się moim znajomym więc chyba go jednak czuć mimo że ja ani trochę ;) . Nie jestem pewna czy za regularną cenę kupiła bym go ;).

Używam go 3 miesiące i juz go kończę ;)

Czy kupię ponownie ? raczej nie 

Pojemność :  50 ml 

3.  Avon - Pur Blanca blosson 


Nuta głowy: Mandarynka.
Nuta serca: Lilia wodna.
Nuta bazy: Piżmo.

Ten zapach nie przypadł mi do gustu jak tamten . Nie jest również za słodki ładny owocowo kwiatowy zapach . Niestety ma bardzo wyczuwany zapach piżma co jest jednym z najbardziej wyczuwalnym zapachem . Trwałość też nie jest fascynująca trzeba go co chwile poprawiać na mnie utrzymuje się góra 2o minut . 

używam go  : 3 miesiące .

Kupie ponownie ?  niee 

Pojemność :  50 ml .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz